Az országos átlag fölött teljesített a tapolcai Tourinform
A napokban a Magyar Turisztikai Ügynökség megküldte a Tourinform irodákban végzett 2020 évi próbavásárlásainak (Mystery Shopping) eredményeit, melyet az irodai szolgáltatások színvonalának, minőségének javítása érdekében végez minden évben
A napokban a Magyar Turisztikai Ügynökség megküldte a Tourinform irodákban végzett 2020. évi próbavásárlásainak (Mystery Shopping) eredményeit, melyet az irodai szolgáltatások színvonalának, minőségének javítása érdekében végez minden évben- tájékoztatta lapunkat Böröndy Tamás, a helyi Tourinform iroda vezetője.
A tapolcai Tourinform irodát a tavalyi évben 10 alkalommal, különböző módon és időpontokban ellenőrizték. Az irodákat ezekben az esetekben személyes megkeresés, e-mail-en és telefonon történő próbavásárlások alkalmával szondázták magyar, angol és német nyelven egyaránt. A tapolcai iroda eszerint összesítve 90 %-os eredményt produkált, amely meghaladja az országos átlagot és a két évvel ezelőtt elért eredményét is. Ugyanakkor a Covid-19 járvány miatt az iroda közel másfél hónapon keresztül zárt ajtó mögött, majd augusztus közepéig csak rövidített nyitvatartással tudott működni.
– Ebben a csökkentett időintervallumban is közel 4.000 vendéget fogadtunk, 2.000 e-mail-t és 700 telefont kaptunk. Célunk, hogy 2021-ben élni tudjunk a Tourinform hálózatban elkezdődött irodafejlesztéssel és sikeresen pályázzunk egy szebb irodáért.” – mondta el kérdésünkre Böröndy Tamás irodavezető. Hozzátette, ehhez fontos a fent említett magas mérőszám folyamatos elérése, hiszen az irodafelújítással kapcsolatos pályázat egyik elvárása a magas szintű tevékenység további fenntartása, biztosítása. /tl/